2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش کامل نرم افزاری سرمه دوزی و روبان دوزی.Purl Embroidered.اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 4
بازديد ديروز : 40
كل بازديدها : 423245

دیگر امکانات

آموزش  کامل نرم افزاری سرمه دوزی و روبان دوزی.Purl Embroidered.اورجینال

آموزش نرم افزاری سرمه دوزی و روبان دوزی.Purl Embroidered

شامل یک عدد DVD آموزش سرمه دوزی به طریقه مولتی مدیا
قابل استفاده در کامپیوتر آموزش به شیوه ای نوین برای اولین بار با بهترین اساتید

سرمه دوزی Purl Embroidered یکی از رودوزی‌های شاخص و فاخر ایرانی است, نخ سرمه به عنوان مواد اولیه اصلی این هنر نخی است که با استفاده از طلا‌ و یا نقره یا مطلا‌ و آلیاژهایی به صورت لوله‌ای صاف و محکم و یا انعطافی و یا به صورت چهار گوش مربعی یا مستطیل تابیده می‌شود . این نوع نخ حالت ارتجاعی دارد و به هر شکل ممکن حالت می‌گیرد. البته امروزه بیشتر به صورت فنر ریز و طویلی است که به‌اندازه لا‌زم بریده شده و سوزن و نخ از داخل آن عبور کرده و بر روی پارچه دوخته می‌شود.
نقوش متعددی که در سرمه دوزی Purl Embroidered بکار گرفته می شود عبارتند از : انواع گلهای گلدانی و صحرایی و حاشیه ای و جناغی, حرابی, محرماتی راست و کج, انواع بته جقه ای ها, سروی, سروچه, گل بادامی, انواع خطوط و کلمات بخصوص خطوط طغرایی معمایی, مثنی, دیوانی, گلزار, اسلیمی و ختایی, نقوش حیوانی و انسانی, انواع پرندگان بخصوص طاووس, جغد, خوشه های انگوری, انواع میوه ها, ستاره ها, ترنی و سر ترنجی و نیم ترنجی و کتیبه ای و غیره. مراحل دوخت سرمه دوزی Purl Embroidered : رو دوزی .دور دوزی .تو دوزی.زیور دوزی


امروزه سرمه‌ دوزی برای وسائلی مثل رومیزی, روتختی, سجاده, جانماز, جلد قرآن و روکش جعبه دستمال کاغذی و تابلو و دوخت کمند و نظائر آن بکار می‌رود. طرح‌های سرمه دوزی معمولاً انواع بته جقه است که در طرح پارچه ترمه نیز همین طرح به کار می‌رود طرح‌های دیگر؛ گل وبته, گل‌های شاه‌عباسی و غیره‌است و تقریباً مثل گل‌دوزی در طرح محدودیتی ندارد اما پیاده کردن طرح طبق شیوه و روش‌های خاصی حاشیه و گوشه مطابق و مناسب وسایلی که تهیه می‌شود می‌باشد. مراکز سرمه‌ دوزی در ایران شهرهای اصفهان, یزد, کاشان و تهران است.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا و شیک است .
همانند سایر محصولات به همراه این محصول هدیه دریافت کنید.محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید.
پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد.
در صورت نیاز سفارش دهید در صورت برگشت محصول هزینه توسط شرکت پرداخت می گردد و حق الناس به عهده شما خواهد بود

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 20,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش کامل نرم افزاری سرمه دوزی و روبان دوزی.Purl Embroidered.اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش  کامل نرم افزاری سرمه دوزی و روبان دوزی.Purl Embroidered.اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.